Nieuw leven

Nee, ik ben niet zwanger! Ik heb gewoon het gevoel dat ik aan een heel nieuw leven begonnen ben. Eentje dat niet meer rijmt met wat ik in de Wie ben ik Pagina geschreven heb. Eentje waarin Het Project een andere richting is uitgegaan dan voorzien. Maar waar ik wel heel blij mee ben. Ik zit nog altijd in Thailand maar heb de yoga ingeruild voor Medical Qigong. Ik leer, zie, voel en doe fantastische dingen. Mijn lichaam verandert. In de goede zin. De oude enkelblessure waarvan ik dacht dat ik altijd last ging hebben, heelt stilletjes aan. Mijn holle rug wordt stilletjes aan minder hol. Ik zit, sta en loop anders. Meer relaxt, minder gespannen. Ik moet er hard voor werken, duizend keer dezelfde uiterlijk poepsimpele oefeningen doen, pijn als een signaal zien dat ik de oefening niet goed doe, 700 keer op hetzelfde punt gecorrigeerd worden en doodmoe thuiskomen. Maar "loving every minute of it!" Een nieuwe gedachtendoos is in de maak...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je om gedachtendoos mee te helpen aanvullen!