De zoektocht naar een trouwkleed...

is beëindigd! Ik heb de perfecte outfit gevonden. Maar het is helemaal iets anders geworden dan ik in gedachten had. En ook het budget is maar een "heel klein beetje" overschreden (slik). Ik wilde eigenlijk graag een kort kleedje, geen wit en geen zwart, dat ik achteraf nog kon dragen voor een speciale gelegenheid. Het is net iets anders uitgedraaid. Maar ik ben er superblij mee. Meer ga ik nog niet onthullen want mijn ventje kent deze blog ook en het moet een verrassing blijven.

Ik had al een tijdje geleden met mijn nicht afgesproken om samen te gaan trouwkleed shoppen. We weten de dag wel te kiezen! Net deze waarop de eerste sneeuw valt en niet zo'n klein beetje.  Maar ja, allebei verlof genomen dus wij dan toch maar naar Arnhem. Mooie sneeuwlandschappen gingen traag aan ons voorbij. In het heengaan viel het allemaal nogal mee maar in het terugkomen was het echt een hel. Sneeuw, ijs, wegen die niet gestrooid waren, we hebben het allemaal meegemaakt. Vier uur onderweg voor een trip van twee uur. Ik ga de dag waarop ik mijn trouwkleed gekocht heb in ieder geval niet meer vergeten... ijskoud en sneeuw a volonté. De dag van de trouw mag van mij het omgekeerde zijn: snikheet en stralende zon. :-)

Wat de feestzaal betreft: dat is zo goed als in orde. We gaan wel wat meer mogen betalen voor de drank maar we kunnen de zaal in ieder geval al houden. Gelukkig want om opnieuw naar een zaal te gaan zoeken, dat zag ik echt niet zitten.

Volgende hurdle zullen mijn schoenen zijn. Ik met mijn maatje 3 à 34 zal ze op maat moeten laten maken. Ik hoop dat ze, in de winkel waar ik mijn dansschoenen laat maken, me ook kunnen helpen met mijn trouwschoenen. To be continued...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je om gedachtendoos mee te helpen aanvullen!