Alsof ik herexamen heb...

Gedachtendoos is aan't blokken geslagen. Tussen het werk, het huishouden en al de rest door probeer ik tijd te maken om mijn Grieks te herhalen. Ik vind dat ik er dit schooljaar wat met mijn pet naar gegooid heb en vind het nu tijd om dat in te halen. En als we iets doen, willen we het ineens goed doen hé. Dus ik ben helemaal van nul gestart. Bij les 1. Ondertussen zit ik aan les 25. Nog zo'n 30 te gaan...

En dan merk je dat je op drie jaar al heel veel geleerd hebt, maar ook weer heel veel terug bent vergeten. En ik dacht nochtans dat ik een goed geheugen had. Ahum, weer een illusie minder...

Natuurlijk is praktijkervaring de beste leerschool. Spijtig genoeg moet ik nog wachten tot eind september om mijn vaardigheden uit te proberen op native speakers. Ik ben al serieus aan't aftellen, nog 8 weken en half... (ik zet het nog net niet om in dagen, uren en minuten want dan zie je de tijd tenminste veel sneller naar beneden gaan...)

Ik ben er ook nog niet goed uit wat ik moet doen met volgend schooljaar. Wegens te weinig studenten gaat er geen 4de jaar ingericht worden. Wat ik kan doen is het 3de terug opnieuw doen. En ik weet niet goed of het de moeite is om daarvoor elke week van Antwerpen naar Gent te rijden. Zeker nu ik weet dat het maar tot december zal zijn. Vanaf januari zal de dees met heel andere dingen bezig zijn. Het grootste deel van de tijd toch. Het grappige is dat Agame het Ananda Resort aanraadt als verblijf en dit wordt gerund door twee Grieken... I made my reservation, dus wie weet hou ik dat Grieks toch nog een beetje op pijl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je om gedachtendoos mee te helpen aanvullen!