Let's make a memory

Vrijdagavond: twee uitnodigingen komen binnen. Eentje voor een gezellig avondje eten en drinken onder koppels en eentje voor een lekker-uit-de-bol-gaan party met single ladies en gentlemen. Als nieuwbakken single lady is de keuze dan vrij snel gemaakt.

Het was me het avondje wel: eentje om in te kaderen. Eerst een gratis filmpje meegepikt. Al maar goed dat mijn maag gevuld was want al dat eten dat in "Bella Martha" werd getoond. Je zou er reuzehonger van gekregen hebben. Wat napraten bij een drankje, nadien richting vriendin haar huis om onze uitdossing, make-up etc in orde te brengen. En hup, naar de place to be voor een vet feestje. Dachten we... Veel ambiance was er niet toen we binnenkwamen. Veel volk wel. Na wat wringen en duwen een plaatsje gevonden waar we niet te ver van de bar stonden maar toch voldoende ruimte hadden om te dansen.

Het feestje is losgekomen en gedanst hebben we. En geflirt. En gezoend. Wat??? Gezoend??? Nee, dat was in mijn dromen... Of toch niet? Het was in ieder geval heel vroeg in de morgen vooraleer ik, na een laatste glaasje cava in een poepsjiek Berchems herenhuis, in bed gerold ben en mijn ogen dichtgedaan heb. De vogeltjes floten al en de zon kwam stilletjes kijken hoe ik me met een glimlach op mijn gezicht nestelde in de armen van de slaap.

Drie uur later liep de wekker af. De boosdoener: een afspraak bij de kapper. Met kleine oogjes maar met een helder hoofd - Bob zijn heeft zo zijn voordelen- op de afspraak verschenen. Samen met de haren vielen de laatste gevoelens voor VV van me af. Wat een nachtje stappen allemaal niet kan doen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je om gedachtendoos mee te helpen aanvullen!