Zaterdagavond...

Een groot gat in mijn agenda! Aaaaah paniek! Ik wil niet alleen thuiszitten op een zaterdagavond. Ik wil de stad in, uitgaan, dansen, nieuwe mensen leren kennen! Maar dat groot wit gat in mijn agenda denkt daar anders over. Dat zegt: jij moet in de zetel kruipen en van miserie vroeg in je bed. Ooh nee, dat gaat hier niet door!

Een aantal mensen gebeld. Noppes, ze bleken allemaal koppeltjes-in-de-zetel-avond gepland te hebben. Uiteindelijk 1 iemand bereid gevonden om mee te gaan maar wel pas na haar toneelvoorstelling.

Ja wadde. Acteurs en actrices, dat is toch echt wel een ras apart. Hoe dat zij een toneelstuk kunnen analyseren van voor naar achter en van achter naar voor. Hoe dat zij dingen bekijken waar ik die in't publiek zat gewoon niet bij stil heb gestaan. Op den duur geniet je niet meer van het stuk zelf maar ben je het aan't kapot analyseren. En dan de uitspraken over medespelers en -speelsters... De beste vond ik toch wel: "Denkt die dat er regenbogen uit zijn gat komen, ofwa???!!!" Ik kwam niet meer bij!

Ik had me de zaterdagavond anders voorgesteld maar ik kan niet zeggen dat ik er niet van genoten heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je om gedachtendoos mee te helpen aanvullen!